Pallas Design müügitingimused

1. Müügitingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad müüja, Pallas Design OÜ (registrikood 16585391, aadress Hoburaua 21, 13523 Tallinn, Eesti, e-post: info@pallasdesign.ee, edaspidi Müüja), ja Tellija (edaspidi Tellija) vahel veebipoe aadressiga www.pallasdesign.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks Müügitingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 

1.3 Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides Müügitingimusi ja hinnakirja muutma. Müügitingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.pallasdesign.ee. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Müügitingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud Müügitingimusi, v.a kui seaduses või Müügitingimustes on ette nähtud teisiti.

2. Hind

2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes, hinnad sisaldavad käibemaksu.

2.2. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.

2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida tema poolt pakutavate toodete või teenuste hindu. Kui Tellija edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil,  välja arvatud juhtudel kui toodete või teenuste vale hind avaldati E-poes ekslikult või oli tegemist E-poe tehnilise vea või rikkega.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa korvi“.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“. Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Mine maksma”. Tellija suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimust saab vormistada nii registreerimata külalisena kui ka registreerides endale konto. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada nõutavad andmed, valida tarneviis ja makseviis ning klikkida nupule „Kinnita tellimus”.

3.4. Kui toode on e-poes märgitud “Laost otsas – küsi saadavust” ei saa seda toodet e-poest tellida. Selliste toodete tellimiseks tuleb ühendust võtta klienditeenindusega läbi toote detailvaates oleva kontaktivormi, kirjutada info@pallasdesign.ee või helistada 50 34 400

3.5. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.6. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on täies mahus laekunud Müüja arvelduskontole.

3.7. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

3.8. Eestikeelne klienditugi on kättesaadav e-posti aadressil info@pallasdesign.ee. Vastame kirjadele argipäeviti esimesel võimalusel.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise leheküljel sobiv makseviis (kas panga makselink või pangaülekanne). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve Tellijale tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Tellijal on soovitav enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks panga makselingiga tasumise, siis suunatakse ta pärast tellimuse esitamist tasumiseks valitud panka.

4.2. Makseviisid:

4.2.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP Pank, Citadele

4.2.2. Tasun pangaülekandega vastavalt e-postile saadetud arvele

4.2.3. Kõik maksed toimuvad eurodes.

4.3. Maksetingimused:

4.3.1. maksetingimus ettemaks – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:

5.1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.2. Omniva pakiautomaat– tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

5.1.3. DPD pakiautomaat – tellimused toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu vastavalt pakiautomaadi mõõdule, kuhu kaup mahub. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 5 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole, kui tellimust vormistades ei ole valitud muud tähtaega. Kauba saabudes saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel) uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.

6. Taganemisõigus

6.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Postikulu tagastamisele ei kuulu.

6.2. Tagastamisõigus kehtib ainult nende toodete puhul, mida ei ole kasutatud ega pakendist avatud, pakend ja hinnasildid peavad olema rikkumata. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta ka eelnevalt tellitud kauba saatekulu.

6.3. Taganemisõigus ei kohaldu kliendi soovil spetsiaalselt tema jaoks tellitud või valmistatud kauba suhtes, kui kaup on terve ja kasutamiskõlbulik.

6.4. Taganemisõigus ei kohaldu digitaalsele sisule, mida ei tarnita füüsilisel andmekandjal (näiteks e-raamatud, erinevad allalaetavad mustrid, tikandifailid jms).

6.5. Taganemisõigus ei kohaldu äriklientidele

6.6. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

6.7. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus keelduda kauba tagasi võtmisest.

6.8. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@pallasdesign.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Palume lisada järgnev info: 

  • tagastatav toode
  • arve number
  • põhjus
  • arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda
  • tellija nimi ja telefoninumber

6.9. Tagastatav toode tuleb saata tagasi Pallas Design OÜ aadressile Hoburaua 21, Tallinn 13523

6.10. Müüja tagastab tellijale kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote (toodete) tagastamisest Pallas Design OÜ-le.

6.11. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektne ese).

6.12. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

6.13. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

6.14. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

7. Pretensiooni esitamise õigus

7.1. E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksule-poe poole, saates e-kirja aadressile info@pallasdesign.ee või helistada telefonil: +372 50 34 400.

7.3. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.5. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7.6. Juhul, kui kaubal on esinenud defekt või puudused, palun saata sellekohane e-kiri aadressile info@pallasdesign.ee. Palume lisada kirjale järgnev info:

  • tagastatav toode
  • arve number
  • kaubal esinev puudus
  • tellija nimi ja telefoninumber

7.7. Puudusega kauba on kohustatud müüja parandama. Kui katkist toodet ei ole võimalik parandada, siis asendatakse see uuega.

8. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

8.1. E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8.2. E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

8.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info@pallasdesign.ee

9.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

9.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.